- Home
- АНТРОПОМОРФНІ МЕТАФОРИ НІМЕЦЬКОГО ЕКОНОМІЧНОГО МЕДІАДИСКУРСУ
АНТРОПОМОРФНІ МЕТАФОРИ НІМЕЦЬКОГО ЕКОНОМІЧНОГО МЕДІАДИСКУРСУ
Строганова Г. О.
к. філол. н. Київський національний торговельно-економічний університет, м. Київ
АНОТАЦІЯ
Статтю присвячено дослідженню антропоморфних метафор у німецькому економічному медіадискурсі. Виокремлені основні типи антропоморфних метафор у німецькому економічному медіадискурсі. Як антропоморфні розглянуто метафори, що репрезентують економіку як біологічну, соціальну та духовну істоту.
КЛЮЧОВІ СЛОВА: концептуальна метафора, антропоморфна метафора, економічний медіадискурс.
ЛІТЕРАТУРА
1. Арутюнова Н. Д. Вступление // Логический анализ языка. Образ человека в культуре и языке / Отв. ред. Н. Д. Арутюнова, И. Б. Левонтина. – М. : Индрик, 1999. – С. 3–10.
2. Тимошенко Ю. Функції персоніфікації в поетичній в поетичній творчості Т. Шевченка / Ю. Тимошенко // Слово і час. – К., 2006. – № 3. – С. 37–45.
ДЖЕРЕЛА ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ
3. Frankfurter Allgemeine Zeitung [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.faz.net.
4. Handelsblatt [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.handelsblatt.com.